GIANNOULA K

Πρόκειται για ένα φορτηγό πλοίο 110 μέτρων που βρίσκεται βυθισμένο με κλίση προς τα δεξιά σε έναν αμμώδη επίπεδο βυθό.
Αρχική 9 Βουτιά 9 GIANNOULA K

Πρόκειται για ένα φορτηγό πλοίο 110 μέτρων που βρίσκεται βυθισμένο με κλίση προς τα δεξιά σε έναν αμμώδη επίπεδο βυθό.

Έως 20 μέτρα βάθος

Με σκάφος

Έως 10 μέτρα κολύμβησης

Χωρίς ανέσεις

Έχει Ναυάγιο

Με αμάξι πηγαίνεις μέχρι το τεχνητό λιμάνι του Πλημμυρίου. Από εκεί με σκάφος ακολουθείς πορεία ακριβώς 180 μοίρες για περίπου ένα μίλι. Δύσκολο να το χάσεις, ειδικά αν έχεις κιάλια, γιατί το ένα φουγάρο του σχεδόν ξενερίζει, υπάρχει μόνιμα μεγάλο πορτοκαλί μπαλόνι για να το αποφεύγουν τα σκάφη κι ένα μικρότερο δεμένο στο φουγάρο που χρησιμεύει για ρεμέντζο των καταδυτικών σκαφών. Όταν είσαι από πάνω, το ναυάγιο φαίνεται πεντακάθαρα με γυμνό μάτι. Αν δέσεις στο ρεμέντζο, δώσε προσοχή στην κατεύθυνση του ανέμου και στα ρέματα, για να μη σου ρίξει το σκάφος πάνω στο φουγάρο.

Η ΑΚΤΗ

Δίπλα στη μαρίνα υπάρχει τεράστια αμμουδιά για μπάνιο και μια πολύ καλή ψαροταβέρνα.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Η είσοδος γίνεται από σκάφος. Το ρεμέντζο που υπάρχει δεμένο στο φουγάρο συνεχίζει μέχρι κάτω, ως σκοινί κατάδυσης-ανάδυσης. Στα 5 μέτρα υπάρχει οριζόντιο σχοινί δεμένο στα δύο φουγάρα για άνετη στάση αποσυμπίεσης

Η ΚΑΤΑΔΥΣΗ

Καταδυόμενος/η από το σκοινί κατάδυσης, βρίσκεσαι περίπου στο μέσο του σκάφους, κι εφόσον το βάθος παραμένει ουσιαστικά το ίδιο, το αν θα κινηθείς πρώτα προς την πλώρη ή την πρύμνη είναι ζήτημα προσωπικής επιλογής. Στο σημείο αυτό υπάρχουν πολλά συντρίμμια από ψάρεμα με δυναμίτη που έχει καταστρέψει την υπερκατασκευή. Σε αυτό το σημείο επίσης είναι εμφανές ένα άνοιγμα που επιτρέπει την είσοδο στο μηχανοστάσιο. Εναλλακτικά κινείσαι λίγο προς την πλώρη και κατεβαίνεις στο μπροστινό από τα τρία αμπάρια. Γυρνώντας ξανά προς την πρύμη στη δεξιά μεριά το πλοίου (αριστερά όπως κοιτάς προς την πρύμνη) έχει πόρτα από όπου μπορείς να μπεις επίσης στο μηχανοστάσιο. Γενικά, το ναυάγιο σου επιτρέπει διείσδυση καθ’ όλο το μήκος του και τα καταδυτικά της περιοχής συνήθως κάνουν δύο βουτιές εκεί: μία γύρω και μία μέσα στο ναυάγιο. Highlights: 1. H εφεδρική άγκυρα ύψους περίπου 2,5 μέτρων που βρίσκεται στο εσωτερικό του πλοίου στην πλώρη, 2. Η εφεδρική προπέλα που βρίσκεται στο εσωτερικό του πλοίου στην πρύμνη, 3. Η διείσδυση στα 2 deck του μηχανοστασίου, 4. Τα άπειρα lionfish (δεδομένου ότι βρισκόμαστε στη Μεσόγειο)

ABOUT THE AUTHOR

<a href="https://www.divelog.gr/author/parissofos/" target="_self">Πάρης Σοφός</a>

Πάρης Σοφός

Ο Πάρης είναι εκπαιδευτής καταδύσεων PADI, IANTD, SDI/TDI και DDI (Disabled Divers International). Έχει εργαστεί σε διάφορα καταδυτικά κέντρα στην Ελλάδα, την Ισπανία, την Ταϋλάνδη, τη Σρι Λάνκα και την Αίγυπτο (Ερυθρά Θάλασσα). Για 8 χρόνια διατηρούσε το δικό του καταδυτικό κέντρο στο Νότιο Πήλιο.

LEAVE YOUR COMMENT

Έχετε κάτι να προσθέσετε ή να ρωτήσετε για την παραπάνω βουτιά; Αφήστε το σχόλιό σας και μοιραστείτε τις σκέψεις σας με τους υπόλοιπους χρήστες του DIVELOG.

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SAFETY FIRST!

Σε κάθε κατάδυση ακολουθήστε το πλάνο που έχετε συζητήσει από πριν με τον buddy σας. Μην υπερβαίνετε τα προσωπικά σας όρια και τα όρια της εκπαίδευσής σας, ενώ αν είστε κουρασμένοι ή έχετε ξενυχτήσει την προηγούμενη, θα ήταν ίσως προτιμότερο να καταδυθείτε κάποια άλλη φορά.Καλές αναδύσεις!